Σήμερα έχω πολύ όρεξη γενικά έχω πολύ καλή διάθεση. Οπότε είπα να συνδυάσω την όρεξη αυτή με την πάντα παρούσα όρεξη για ωραίο φαγητό. Σήμερα θα πάμε Ιταλία μέσα από την κουζίνα και θα φτιάξουμε δύο πίτσες. Μία της Νότιας Ιταλίας (πίτσα με μοτσαρέλα) και μία της Βόρειας (πίτσα με πατάτες).
ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΥΜΗ:
- 2,5 φλ. τσαγιού αλεύρι
- 1,5 – 2 φλ. τσαγιού χλιαρό νερό
- μισό κουταλάκι του γλυκού αλάτι
- 6 κουταλιές της σούπας λάδι
ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΣΑΛΤΣΑ ΝΤΟΜΑΤΑΣ:
- 1/2 κουτάκι σάλτσα ντομάτας έτοιμη
- 2 κουταλιές της σούπας λάδι
- ρίγανη
- αλάτι - πιπέρι
ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΤΣΑ ΜΕ ΜΟΤΣΑΡΕΛΑ
- 2 μεγάλες μοτσαρέλες κομμένες σε ροδέλες
- 2 ντομάτες κομμένες σε ροδέλες
- ρίγανη
- αλάτι - πιπέρι
ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΤΣΑ ΜΕ ΠΑΤΑΤΑ
- 2-3 πατάτες κομμένες σε ροδέλες πολύ λεπτές
- 1 μοτσαρέλα κομμένη σε μικρά κομματάκια
- 6 φέτες μπέικον κομμένες σε μικρά κομματάκια
- αλάτι - πιπέρι
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:
Κοσκινίζουμε το αλεύρι και κάνουμε μια λακκούβα στο κέντρο. Ρίχνουμε την μαγιά, το μισό χλιαρό νερό, το αλάτι, τη ζάχαρη και το λάδι και ζυμώνουμε προσθέτοντας σιγά – σιγά και το υπόλοιπο νερό, μέχρι η ζύμη να γίνει ελαστική και μάλλον σφιχτή και να μην κολλάει. Έπειτα, την χωρίζουμε σε δύο μέρη και την αφήνουμε σε χλιαρό μέρος να φουσκώσει σκεπασμένη με πετσέτα για 40 λεπτά. Αλευρώνουμε τον πάγκο και ανοίγουμε δύο δίσκους όσο τα ταψιά της πίτσας. Λαδώνουμε τα ταψιά και βάζουμε μέσα τη ζύμη.Στη συνέχεια, σε ένα μπολ ανακατεύουμε τη σάλτσα ντομάτας με το λάδι και προσθέτουμε ρίγανη αλάτι και πιπέρι και την ρίχνουμε πάνω από τη ζύμη για την πίτσα με μοτσαρέλα.
Για την πίτσα με μοτσαρέλα, στρώνουμε τις ροδέλες της μοτσαρέλας και μετά της ντομάτας και μετά επάνω πάλι της

μοτσαρέλας, προσθέτουμε αλάτι, πιπέρι και λίγο ρίγανη και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 220 βαθμούς για 20 λεπτά.
Για την πίτσα με πατάτες, στρώνουμε τις ροδέλες από τις πατάτες και προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι και βάζουμε να ψηθεί σε προθερμασμένο φούρνο στους 220 βαθμούς για 10 λεπτά. Μετά τα δέκα λεπτά βγάζουμε την πίτσα και προσθέτουμε τα κομματάκια μοτσαρέλας και μπέικον και ξαναψήνουμε για άλλα 10 λεπτά στην ίδια θερμοκρασία.
Υ. Γ. 1: Προσοχή πολύ θέλουν οι πατάτες, οι οποίες πρέπει να είναι πολύ λεπτοκομμένες, διαφορετικά δε θα ψηθούν.
Υ. Γ. 2: Τη σάλτσα ντομάτας φυσικά αν θέλετε μπορείτε να τη φτιάξετε μόνη/ος σας αρκεί να την αφήσετε στην κατσαρόλα μέχρι να μείνει χωρίς νερά να γίνει δηλαδή πηχτή για να μη χαλάσει τη ζύμη.
Εγώ έβαλα έτοιμη για οικονομία χρόνου και γιατί δεν έχω βρει πομοντόρο.
Υ. Γ. 3: Δε φοβάμαι μη δε φαγωθούν οι πίτσες φοβάμαι που θα μας πάνε με τόση κατανάλωση πίτσας.
Υ. Γ. 4: Ιδανική συνοδεία ένα ωραίο λευκό κρασάκι παγωμένο ή και κάποια μπύρα μια Warsteiner ας πούμε.
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!