Is Everybody In? Is Everybody In? The Ceremony Is About To Begin!!!

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

127 ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΕΩΡΙΑ ΖΩΗΣ!!!

Aυτές τις μέρες ψάχνω να βρω τι θέλω να ανεβάσω...έχω κάποια θέματα στα σκαριά...αλλά δεν είναι η ώρα τους ακόμη! Έτσι λοιπόν αποφάσισα να γράψω κάτι μικρό με αφορμή μια ταινία που είδα στο σινεμά την  Κυριακή. Η ταινία λέγεται 127 ώρες και πραγματεύεται μία αληθινή ιστορία ενός ορειβάτη που χωρίς ποτέ να δίνει λόγο, έκανε την επικίνδυνη αλλά "χορταστική" γι αυτόν ζωή του μεταξύ δουλειάς και αναρρίχησης-καταρρίχησης στα επικίνδυνα φαράγγια της Γιούτα. Ωστόσο, και επειδή ως γνωστόν κανείς δεν ξεφεύγει, τον τσάκωσε και αυτόν η ατυχία και βρέθηκε εγκλωβισμένος σε ένα φαράγγι για 5 μέρες σχεδόν, χωρίς κανείς να ξέρει που βρίσκεται...μόνος και σοβαρά τραυματισμένος.

Δε θα σας πω άλλες λεπτομέρειες για την ταινία ,κυρίως για όσους ενδιαφέρονται να τη δουν! Θα σταθώ ωστόσο σε ένα πράγμα που μου είχε κατακλείσει το μυαλό όσο την έβλεπα και όλες αυτές τις μέρες το φέρνω στο μυαλό μου. Και δεν είναι τίποτα άλλο από την εξής σκέψη. Ακόμα και όταν όλα τα πράγματα είναι μαύρα, ακόμα και όταν όλα δείχνουν μάταια, ακόμα και όταν όλα δείχνουν πως δεν υπάρχει ελπίδα...υπάρχει ελπίδα και τίποτα δεν τελείωσε.  Ο άνθρωπος έχει αδιανόητα μεγάλο περιθώριο δυνάμεων να εξαντλήσει, τόσο που κανείς μας δε φαντάζεται. Και αυτό είναι ότι πιο ελπιδοφόρο υπάρχει στη ζωή!

Υ. Γ.: Από εδώ και πέρα όπου και να πηγαίνω θα αφήνω ένα σημείωμα για το που βρίσκομαι και δε θα εκνευρίζομαι όταν οι δικοί μου θα με ρωτάνε που θα βρίσκομαι, γιατί πολλά πράγματα περνάνε από το χέρι μας. Και αν ακόμα δε μπορούμε να τα αποφύγουμε...μπορούμε ωστόσο να τα διευκολύνουμε!

23 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΘΗΝΑ,
    ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΓΚΛΩΒΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ.
    ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΜΙΣΕΣ ΦΕΥΓΩΝΤΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!

    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Pansofix, αυτό που λες στην προτελευταία παράγραφο, μου θυμίζει ένα ωραίο που είχα ακούσει κάποτε: "εύχομαι να μη γνωρίσεις όλα όσα μπορείς να αντέξεις". Κι η αλήθεια είναι πως μπορούμε να αντέξουμε πολλά περισσότερα απ' όσα νομίζουμε...

    Η ταινία, αν δεν κάνω λάθος, θα πρέπει να βασίζεται σε μια αληθινή ιστορία που δεν είναι πολλά χρόνια που έχει συμβεί. Θέλω να τη δω κι εγώ πάντως, δεν την είχα καθόλου υπόψη μου!
    Καλό σου βράδυ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου κέντρισες το ενδιαφέρον να πάω να την δω
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πολύ ωραία ταινία, εμένα προσωπικά μου κράτησε το ενδιαφέρον όλη την διάρκεια! Να πάτε να τη δείτε, και φυσικά όταν την δείτε αξίζει να κάνετε μια αναζήτηση google, είναι μεγάλο μάθημα ζωής ο τύπος! Φιλάκια καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μου αρέσει πολύ όταν βλέπω μια ταινία ή διαβάζω ένα βιβλίο να με επηρεάζει τόσο όσο λες...
    τελειώνοντας την να είσαι ακόμα εκεί :)
    έχω σκοπό να τη δω... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ!..
    ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ!!!
    ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ....
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πράγματι η ταινία φοβερή !!!
    Τα μυνήματα που περνάει πολλά.
    Το βασικότερο η δύναμη που κρύβουμε όλοι μέσα μας και που όταν χρειαστεί δείχνουμε το πείσμα μας τη δυναμή μας και τη διάθεση να σταθούμε στα πόδια μας.
    Όλα είναι στο μυαλό και στη ψυχή μας.
    Οτι έχουμε εκει μας κρατά ζωντανούς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Την ταινία θέλω να την δω αλλά ο καλός μου αποφεύγει τα δύσκολα, θα πάω όμως με μια φίλη γιατί πραγματικά το τρέιλερ με έβαλε σε διαδικασία.
    Συμφωνώ μαζί σου για την ελπίδα και αυτό για μένα είναι θέση και στάση ζωής.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θα προσπαθήσω να την δω στο σινεμά , αν δεν καταφέρω , σίγουρα στο σπίτι μετά

    καλημέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επιτέλους έμαθα για το έργο!Θέλει ο φίλος μου να το δει αλλά δε το βρίσκουμε στο σινεμά....Ιταλία για να μην μπερδευόμαστε.Οταν το δω θα σου πω γνώμη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!
    ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ..ΤΡΟΜΕΡΗ ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΖΩΗ,ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΘΕΛΗΣΗ Κ ΠΕΙΣΜΑ...ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΑΚΟΜΗ Κ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΧΑΜΕΝΑ..ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑΤΕ..ΤΗΝ ΣΥΣΤΗΝΩ ΜΕ ΧΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΡΓΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
    ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΗ ΔΩ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΞΙΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Την ταινια δεν την ξερω.Μπορω να σου πω ομως απο πρωτο χερι οτι κρυβουμε μεσα μας τρομερη θεληση για ζωη, που μας δινει τετοια δυναμη που δεν φανταζεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλησπερα pansofix καλη μου
    ενδιαφερουσα η κινηματογραφικη σου ματια
    και εξαιρετικο ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ τελος του κειμενου σου
    πνευματωδες οπως παντα
    τα σεβη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν βλεπω νΑα πηγαινω σινεμα οποτε μπαινει στα υποψιν για ενοικιαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Την ειδα την ταινια μετα απο δικη σου προτροπη!τελεια, πολυ καλη επιλογη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ!!
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ ωραίες οι πληροφορίες σου για την ταινία. Μου κέντρισες το ενδιαφέρον να τη δω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα , καλό μήνα και απο εμένα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Στο blog μου σε περιμένει παιχνιδάκι για να παίξεις! Φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΦΗΝΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟ ΜΗΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή