Is Everybody In? Is Everybody In? The Ceremony Is About To Begin!!!

Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

ΤΡΟΥΦΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ!!!

Σάββατο απόγευμα και η επιθυμία μου για γλυκό είναι ανυπέρβλητη. Οπότε η λύση είναι μία, στην κουζίνα ολοταχώς για γλυκό Και σκέφτηκα να φτιάξω το αγαπημένο γλυκό των παιδικών μου χρόνων, ΤΑ ΤΡΟΥΦΑΚΙΑ. Αυτό το γλυκό μου θυμίζει τα παιδικά μου πάρτι. Μέχρι και στις τσέπες έβαζα τρουφάκια για να τα κατοχυρώσω μη και μου τα πάρουν οι άλλοι. Επί του προκειμένου λοιπόν, η συνταγή είναι απλούστατη και έχει ως εξής:


ΥΛΙΚΑ:
  • 1 κούπα γάλα
  • 250gr σοκολάτα κουβερτούρα
  • 1/4 φλιτζάνι τσαγιού βούτυρο
  • 1 κούπα ζάχαρη άχνη
  • 4 κρόκους
  • 4 φλιτζάνια τσαγιού μπισκότα πτι μπερ (τριμμένα)
  • 300gr τρούφα (για να πασπαλίσουμε τα τρουφάκια)
  • 1/4 φλιτζάνι τσαγιού κονιάκ
  • λίγο εξτρά κονιάκ (για να κολλήσει η τρούφα)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:

Αρχικά, βράζουμε το γάλα και ρίχνουμε μέσα τη σοκολάτα σε κομματάκια και ανακατεύουμε σε χαμηλή φωτιά μέχρι να γίνει λείο μείγμα. Έπειτα, κατεβάζουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά και την αφήνουμε να κρυώσει ελαφρώς και στη συνέχεια ρίχνουμε στο μείγμα το κονιάκ. Σε ένα μπολ χτυπάμε το βούτυρο (το οποίο θα είναι σε θερμοκρασία δωματίου) με τη ζάχαρη και τους κρόκους και ρίχνουμε το περιεχόμενο της κατσαρόλας στο μπολ και τα ανακατεύουμε όλα μαζί. Στο σημείο αυτό προκύπτει ένα μείγμα σφιχτό και υγρό. Τέλος, ρίχνουμε στο μείγμα τα τριμμένα μπισκότα και ζυμώνουμε μέχρι να ενσωματωθούν και τοποθετούμε το μπολ στο ψυγείο για να κρυώσει. Μόλις κρυώσει ξεκινάμε να πλάθουμε σε μικρά μπαλάκια βουτώντας κάθε φορά τα χέρια μας στο κονιάκ και στη συνέχεια στην τρούφα. Και τα τρουφάκια είναι έτοιμα!



Υ. Γ. 1: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αντί για μπισκότα ξηρούς καρπούς (αμύγδαλο, καρύδι).

Υ. Γ. 2: Επίσης, μπορείτε να αντικαταστήσετε το κονιάκ με κάποιο λικέρ (π. χ. αμαρέτο)

Υ. Γ. 3: Ακόμη, μπορείτε να βάλετε και τρούφα από σοκολάτα γάλακτος, ή πολύχρωμη τρούφα, ή ξύσματα ινδικής καρύδας, ή κακάο, ή τέλος τρίμμα από καβουρδισμένο αμύγδαλο

Υ. Γ. 4: Όσο και αν προσπάθησα δεν μπορώ να θυμηθώ από που την έχω πάρει τη συνταγή διότι αυτή που έφτιαχνε η μαμά μου την έχουμε χάσει.

25 σχόλια:

  1. τα τρουφάκια μου θυμίζουν πάρτι,γενέθλια,γιορτές κτλ!!!

    έχω τη συνταγή της μαμάς που την είχε πάρει από μια οικογενειακή μας φίλη,τη γιαγιά-Αλίκη.

    καλό σαββτόβραδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλω κι εγώ τρουφάκια.....μικρούλα είμαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άμα σου φέρω πίσω το 5ευρω με την παραγγελία θα κεράσεις τρούφες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι μου θυμίζεις τωράααα?
    Τα έκανε η μαμά μου έβαζε και κομματάκια από γλυκάκια του κουταλιού ή κόντιτα τέλειο!!!
    Αχ μανούλα,άχ καλή μου pansofix!

    eva
    http://myfunkycook.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όντως, παιδικά πάρτυ μας θύμισες!!!
    Λες αν πάρουμε όλοι απ' ένα τρουφάκι να μεταφερθούμε στο ίδιο πάρτυ;
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν αντί για γάλα βάλουμε φυτικό γάλα,
    αν αντί για βούτυρο βάλουμε βιτάμ,
    αν αντί για πτι μπερ βάλουμε τριμμένα κράκερ
    κι αν δε βάλουμε αυγό, είναι νηστίσιμα!
    Γιούπι!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ...τι μου θυμισες....να'σαι καλα παντως!αν και εγω τα προτιμω χωρις αλκοολ (για να μη χαλασει η γευση) και ισως με ζαχαρουχο γαλα!
    Αλλα οπως και να εχει...αγαπημενα τα τρουφακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ!!!!τα ειχα ξεχασει τα τρουφακια, τα αγαπημενα μου γλυκα!!!!
    θα αναθεσω στην μαγισσα-μαγειρισσα μου, να τα φτιαξει αμεσως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΙΧΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΜΑΣ ΓΥΡΙΣΕΣ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ!!!
    ΟΛΗ Η ΑΛΑΝΟΠΑΡΕΑ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΝΑ ΦΑΜΕ ΤΑ ΤΡΟΥΦΑΚΙΑ!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ...ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ ΩΡΑΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια!!!!
    Μπορείς να μου στείλεις μισό κιλό????
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα τα τρουφάκια. Ένα τρουφάκι μια μπουκιά. Όπότε με απλά μαθηματικά πέντε τρουφάκια, πέντες μπουκιές. Μια χαρά. Τύλιξε μου είκοσι και είμαστε οκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είχα πολύ καιρό να φάω τρουφάκια αλλά με κέρασαν σ'ένα σπίτι και ..ξαναθυμήθηκα πόσο πολύ μού άρεσαν! Από τότε συνέχεια σκεφτόμουν να ψάξω για τη συνταγή και..να που την βρήκα. Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΩ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΣ Ν ΑΡΧΙΣΕΙ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))

    ΠΩ ΠΩ ΕΠΕΕΣΑ ΣΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΓΛΥΚΟ!!!!ΛΙΓΑ ΤΡΟΥΦΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΠΑΡΑΚΑΛΩ:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Pansofix! Τα Σάββατα και τις Παρασκευές (και τις Κυριακές ενίοτε) κάτι μυστήριο φαίνεται γίνεται με τις ορμόνες! Η ίδια ανυπέρβλητη λαχτάρα για γλυκό έχει πιάσει και μένα!
    Τα τρουφάκια σου μου θυμίζουν λίγο το "μωσαϊκό" που φτιάχνουμε με τη σοκολάτα και τα πτι μπερ, ίσως επειδή έχουν και αβγό!
    Όπως και να 'χει, φαίνονται νοστιμότατα! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. =Σέλω...σέλω...σέλωωωωωωωωωω χιχιχι κι εγώ παιδάκι είμαι
    Φιλιά
    Καλημέρα
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ νοσταλγική τρυφερή γλυκειά ανάρτηση!!
    Η πλάκα είναι οτι αρέσουν στα παιδιά κάθε γενιάς.
    Φιλιά πολλά
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και σε ποιον δεν αρέσουν τα τρουφάκια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωμά τα βάζεις τα αυγά ε; Ωραία τα τρουφάκια αλλά προσπαθώ να μη βάζω ωμά αυγά. Έχεις δοκιμάσει να τα βάλεις μαζί με τα υλικά της κατσαρόλας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπημενο γλυκακι απο τα παλια.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ να είχα τώρα μερικά! Αγαπημένο γλυκάκι και πάντα επίκαιρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτές οι βραδυνές λιγούρες, οι άτιμες, για γλυκό δύσκολα αντιμετωπίζονται...
    Διάλεξες την καλύτερη λύση!!! Με 1,2,3,4... τρουφάκια ξεμπερδεύεις!!!! χιχιχιχι
    Καλό βράδυ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπητή μου Pansofix
    Φαίνεται πως άργησα και δεν βρήκα ούτε ένα τρουφάκι να φάω.
    Άλλη φορά θα φροντίσω να έρχομαι από τους πρώτους.
    Νάσαι πάντα καλά
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. hello kalimera friend
    nice day :)
    http://laracroft3.skynetblogs.be http://lunatic.skynetblogs.be www.benimblog.com/lal

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλησπέρα, τα τρουφάκια σου ευθύνονται για την επίσκεψή μου !!!!!! θυμάμαι και μια ακόμη παραλλλαγή πυ έφτιιαχνε η μαμά πάντα σο σπίτι για Αγίου Δημητρίου . Τα ίδια με γέμιση κάστανο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τί ωραία συνταγή θα την δοκιμάσω οπωσδίποτε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή