Is Everybody In? Is Everybody In? The Ceremony Is About To Begin!!!

Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ!!!

Σήμερα Παραμονή Πρωτοχρονιάς, και από το πρωί σκέφτομαι ότι πάνε τα Χριστούγεννα και με έχει ψιλοπιάσει μια μελαγχολία! Αλλά όλα τα ωραία διαρκούν λίγο, έτσι και τα Χριστούγεννα! Η μέρα έχει λίγη πρωινή χαλάρωση και βόλτα και από το μεσημέρι τα κεφάλια μέσα για την προετοιμασία του σημερινού δείπνου, το οποίο έχει ποικιλία από κρέατα, ζυμαρικά, σουφλέ και πολλά άλλα εδέσματα! Σας αφήνω λοιπόν για να πάω τη βόλτα μου και να επιστρέψω επί το έργον. Και θα τα ξαναπούμε του χρόνου! Σε λίγες ώρες δηλαδή!!!
Να περάσετε πολύ όμορφα και γλυκά και να ανταλλάξετε τα δώρα σας όσο μεγάλα ή μικρά είναι με αγάπη!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!


Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

ΜΥΡΙΣΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ!!!

Ήρθε η ώρα για το ένα από τα δύο χριστουγεννιάτικα γλυκά, τους κουραμπιέδες. Τους φτιάξαμε και μύρισε το σπίτι. Ασπρίσαμε από πάνω ως κάτω καθότι είχα και ένα μικροατύχημα με τη ζάχαρη άχνη...αλλά...ηθικόν ακμαιότατο, στις επάλξεις για την παρασκευή τέλειων κουραμπιέδων. Και ιδού η συνταγή και η φωτογραφία για του λόγου το αληθές.
ΥΛΙΚΑ:
  • 2 φλιτζάνια του τσαγιού βούτυρο γάλακτος
  • 2 φλιτζάνια του τσαγιού αμύγδαλα ασπρισμένα και καβουρδισμένα

  • 2 κρόκους αυγών
  • 1 φλιτζανάκι του (ελληνικού) καφέ κονιάκ
  • 1 φλιτζανάκι του (ελληνικού) καφέ αλισίβα
  • 640gr ζάχαρη άχνη 
  • λίγο ανθόνερο

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:

Βράζουμε 3 κουταλιές στάχτη καθαρή σε 1 φλιτζάνι του τσαγιού νερό από την προηγούμενη μέρα, το αφήνουμε να κατασταλάξει και μετράμε ένα μικρό φλιτζανάκι αλισίβα. Καβουρδίζουμε ελαφρά τα αμύγδαλα. Χτυπάμε το βούτυρο μέχρι να ασπρίσει και προσθέτουμε τη ζάχαρη και τους κρόκους και συνεχίζουμε να χτυπάμε. Έπειτα, ρίχνουμε το κονιάκ, την αλισίβα, τα αμύγδαλα και το αλεύρι λίγο λίγο. Ζυμώνουμε πολύ καλά τη ζύμη και πλάθουμε κουραμπιέδες σε ό,τι σχήμα θέλουμε. Σε μία λαμαρίνα βάζουμε ανικολλητικό χαρτί και ψήνουμε τους κουραμπιέδες σε μέτρια προθερμασμένο φούρνο για 15 λεπτά. Όταν ψηθούν, τους ραντίζουμε με ανθόνερο και τους τυλίγουμε στη ζάχαρη άχνη.

Υ. Γ.: Καλά και ευτυχισμένα Χριστούγεννα σε όλους αν και θα υπάρξει και σχετική ανάρτηση!!!




Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

ΧΑΝΤΡΟΕΜΠΝΕΥΣΗ!!!

Αυτό το Σαββατοκύριακο μαζί με τα καθιερωμένα, αποφάσισα να κάνω και κάτι extra και δημιουργικό χωρίς να ξέρω αν θα βγει κάτι καλό. Πήγα λοιπόν στη χαντρομανία και αγόρασα χάντρες με σκοπό να δημιουργήσω κάποιο κόσμημα, χωρίς κάποια αρχική ιδέα στο μυαλό μου. Μετά από σκέψη και αρκετές αποτυχημένες προσπάθειες κατέληξα στο παρακάτω μακρύ κολιέ από ασήμι και μία πέτρα που ξέχασα να ρωτήσω τι είναι...


Υ. Γ. 1: Όποιος το γνωρίζει παρακαλώ ας με διαφωτίσει.
Υ. Γ. 2: Περιμένω τα σχόλια σας με κάποια επιείκεια λόγω απειρίας!!!

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

ΧΙΟΝΙΑ...ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!!!

Το σημερινό Σάββατο ξεκίνησε πολύ διαφορετικά από τα προηγούμενα. Βασικά και η Παρασκευή το βράδυ ήταν διαφορετική. Εκεί κάπου στις 12 τα μεσάνυχτα άρχισαν να πέφτουν δειλά δειλά οι πρώτες νιφάδες χιονιού. Και εγώ φυσικά δεν έχασα χρόνο. Μόλις το αντελήφθην σηκώθηκα, πέταξα το πάπλωμα και πήγα κατευθείαν στο παράθυρό. Δε μπορούσα να ελέγξω τη χαρά μου και ενστικτωδώς άνοιξα την μπαλκονόπορτά για να αγγίξω το χιόνι... Μέγα λάθος, κόντεψα να πάθω ανακοπή από το κρύο. Στη συνέχεια άναψα το δέντρο και έφτιαξα ζεστό τσάι στη χριστουγεννιάτικη κούπα μου...και την έβγαλα στον καναπέ κοιτώντας έξω το μπαλκόνι μου που αστραποβολούσε από τα φωτάκια και τη χιονόπτωση που σταδιακά πύκνωνε και χάζευα και το χριστουγεννιάτικο δεντράκι μου. Κατά τις 2:30 μαζεύτηκα στο κρεβάτι μου...

Σάββατο πρωί κατευθείαν σφαίρα στο παράθυρο να δω τι γίνεται έξω...γιούπι χιόνιζε πάλι! Ήπια τον καφέ μου με τα μπισκότα μου...και ντύθηκα σαν κρεμμύδι για να βγω έξω να απολαύσω το χιόνι...έκανα μια βόλτα πρώτα με το αμάξι για να ψωνίσω και κάποια πράγματα και μετά συνέχισα μια πολύ όμορφη βόλτα με τα πόδια χαζεύοντας βιτρίνες και βλέποντας το χιόνι! Εκεί που περπατούσα...πέρασε και ένα φοβερό μικρό που μου θύμισε εμένα στο παρελθόν... χοροπηδούσε από τη χαρά του σαν τρελό και άνοιγε το στόμα του για να καταπιεί το χιόνι... Τελοσπάντως, έτσι κύλησε το παρασκευοσάββατο και πολύ μου άρεσε. Το απήλαυσα...αλλά δεν το χόρτασα!!!

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ...

Σήμερα στολίστηκε και φωταγωγήθηκε το σπίτι μου. Βέβαια πέρασα κάτι ψιλοκρίσεις γιατί τόσο τα εσωτερικά όσο και τα εξωτερικά φωτάκια έπαθαν νευρικό κλονισμό και λειτουργούσαν κατά βούληση. Για να γίνω πιο σαφής, τα δοκίμασα για να δω αν ανάβουν πριν στολίσω το δέντρο και το μπαλκόνι και αφού τα τοποθέτησα και πήγα να τα ανάψω διαπίστωσα ότι για κάποιο ανεξήγητο λόγο δεν άναβαν...Πόσο ψύχραιμη να διατηρηθώ όταν έπρεπε να τα βγάλω, να πάω να πάρω άλλα και να τα ξαναβάλω!!!!! Πάντως επειδή τα φωτάκια αποφάσισαν φέτος να παίξουν με τα νεύρα μου, αυτά που προορίζονταν συγκεκριμένα για το μπαλκόνι, αφού τα έβγαλα γιατί δεν άναβαν, δοκίμασα να τα βάλω στη μπρίζα έτσι για την τιμή των όπλων και με λύπη και πολλά νεύρα διαπίστωσα οτι άναβαν... Εν ολίγοις μία παράνοια...Τέλοσπάντων, και ύστερα από λίγη extra ταλαιπωρία...όλα πήγαν καλά και όλα είναι στολισμένα και φωτεινά!!!!! 

Και ιδού το αποτέλεσμα και τα αποκαλυπτήρια!!!



Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

ΛΟΝΔΡΕΖΙΚΕΣ ΓΛΥΚΕΣ ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ!!!

Μεταξύ ισπανικών, ecdl, σχολής και δουλειάς βρήκα σήμερα λίγο χρόνο να κάτσω μπροστά στον υπολογιστή και να γράψω. Και έτσι όπως είχα τόσες σκέψεις στο μυαλό μου, αποφάσισα να ανεβάσω τις φωτογραφίες από το τελευταίο ταξίδι στο Λονδίνο. Μόνο που αυτές οι φωτογραφιές δεν έχουν αξιοθέατα (όπως την προηγούμενη φορά) αλλά λονδρέζικες γλυκιές λιχουδιές που βρήκα στους δρόμους του Λονδίνου περιπλανώμενη για να ανακαλύψω την πόλη. Μπορώ να πω με περισσή περιφάνεια πως δοκίμασα πολλά από τα εικονιζόμενα γλυκά και έχω να δηλώσω ότι ήταν θαυμάσια. Ένα και ένα!!!
































































Υ.Γ. 1: Οι λιχουδιές είναι από τα εξής μέρη: τα Harrods, το Cafe Concerto στη Regent Street και το Topshop στην Oxford Street!!!

Υ.Γ. 2: Τώρα που τις ξαναείδα τις φωτογραφίες με έπιασε μια λιγούρα!!!

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

ΔΙΠΛΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ!!!



Η σύνθεση των δύο εικόνων δημιουργεί ένα απίστευτο σκηνικό που συνάντησα πριν λίγο καιρό στην αγαπημένη μου Κεφαλλονιά. Αφού έβρεξε καρέκλες βγήκε και το ουράνιο τόξο το οποίο όμως δεν είχε σχέση με κανένα άλλο. Και αυτό γιατί πρώτη φόρα είδα διπλό ουράνιο τόξο. Πραγματικά το θέαμα ήταν μοναδικό. Τα δύο ουράνια τόξα ήταν δίπλα δίπλα και ξεκινούσαν από τη θάλασσα και κατέληγαν στο βουνό του χωριού. Δε θα συνεχίσω την περιγραφή γιατί οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους.

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

ΚΑΦΕ ΛΕΩΝΙΔΑΣ!!!

Σήμερα αποφάσισα να κάνω ιδιαίτερη μνεία σε κάτι που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση και που ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας. Προ ολίγων ημερών και κατά τη διάρκεια ενός απίστευτου τρεξίματος στο κέντρο βρήκα το πιο οικονομικό καφέ στην πιο απίθανη γειτονιά και όχι μόνο αυτό, αλλά το εν λόγω καφέ το ανακάλυψα στα πρόσφατα ταξίδια μου στο Λονδίνο και μετ εκπλήξεως διαπίστωσα ότι υπάρχει και εδώ.

Λοιπόν, η μέρα ξεκίνησε με στήσιμο στην ουρά της Εθνικής Τράπεζας και συνεχίστηκε στο Βρετανικό Συμβούλιο όπου μάζεψα ότι χαρτούρα μπορεί να φανταστεί ανθρώπου νους. Βέβαια, πριν το Βρετανικό Συμβούλιο φρόντισα να πάρω δυνάμεις κάνοντας ένα pit stop στο νέο καυτό σημείο της πόλης, την boulangerie Paul, για ένα ζεστό κρουασανάκι.

Στο θέμα λοιπόν, φεύγοντας από τα "αγγλάκια του Κολωνακίου" αποφάσισα να σταματήσω για ένα καφέ, ώστε να ηρεμήσω και να βάλω λίγο τάξη σε όλη τη χαρτούρα που κουβαλούσα και η οποία σε κάθε βήμα κινδύνευε να σκορπιστεί στα πεζοδρόμια. Για λίγο σκέφτηκα που να πάω και αμέσως έλαμψε η ιδέα, να πάω σε ένα πολύ αγαπημένο μου πεζόδρομο στο Κολωνάκι, τη Βαλαωρίτου και ειδικά σε μια καφετέρια που ξέρω και που μαζεύει φοβερούς παππούδες κουστουμαρισμένους και ατσαλάκωτους που μυρίζουν κολόνια Μυρτώ. Δυστυχώς το καφέ στη Βαλαωρίτου ήταν γεμάτο από τους εν λόγω παππούδες που συνόδευαν κομψές γιαγιάδες και έτσι προχωρώντας για να βρω κάτι άλλο βλέπω στα δεξιά μου ένα καφέ με άδειες καρέκλες και κάθομαι.

Αμέσως ήρθε μια ευγενέστατη κοπέλα με τον κατάλογο και εκεί συνειδητοποιώ ότι έχω κάτσει στη σοκολατερί Λεωνίδας που όμως στην προκειμένη ήταν και καφετέρια. Με πολύ χαρά παραγγέλνω τον καφέ μου, ένα διπλό espresso με λίγο ζεστό γάλα, και η κοπέλα με ρωτάει: τι πραλίνες θέλετε δεσποινίς? Οπότε μένω και τη ρωτάω τι εννοείτε? Και εκείνη μου εξηγεί πως με κάθε καφέ δικαιούσαι δύο πραλίνες Λεωνίδας γι αυτό με ρώτησε για να διαλέξω μεταξύ λευκής, μαύρης και σοκολάτας γάλακτος. Ενθουσιασμένη επιλέγω και σε χρόνο μηδέν η παραγγελία ήταν μπροστά μου. Μη μπορώντας να πάρω τα μάτια μου από το μυρωδάτο καφέ και τις πραλίνες λέω στην κοπέλα να την πληρώσω και κοιτάζω την απόδειξη και ξαναμένω έκθαμβη. Σύνολο: 2,50 ευρώ. Την πληρώνω και μένω να σκέφτομαι πως στο Κολωνάκι, μια θεωρητικά δήθεν και σνομπ γειτονιά ήπια τον πιο οικονομικό, μυρωδάτο και με κεράσματα καφέ. Χαρούμενη ήπια το καφεδάκι μου, εξαφάνισα τις πραλίνες, τακτοποίησα τα χαρτιά μου και επέστρεψα σπιτάκι μου για μεσημεριανό και siesta.



Υ. Γ. 1: Όπως ανέφερα παραπάνω, Λεωνίδα βρήκα στο Λονδίνο, στην Bond Street, και σέρβιρε και καφέ και με ευχαρίστηση διαπίστωσα πως υπάρχει και στην Αθήνα καφέ Λεωνίδας με εξαιρετικές τιμές.

Υ. Γ. 2: Παραπάνω ανέφερα την boulangerie Paul, στην Πανεπιστημίου απέναντι από το Ζόναρς. Όσοι βρεθείτε εκεί θα ήταν μεγάλη παράλειψη να μη δοκιμάσετε έστω μία από τις άπειρες λιχουδιές.

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

ΕΟΡΤΑΖΟΥΣΑ 1 ΕΤΟΥΣ!!!

Σήμερον τη δευτέραν του Νοέμβρη το δισχιλιοστό δέκατο έτος, ετούτο εδώ το ιστολόγιο κλείνει το πρώτο έτος ζωής του. Δηλαδή τρέμετε κόσμε, έπεται και συνέχεια!!!
Γιορτάζω γιορτάζω, το blog δηλαδή! Τα πρώτα μου γενέθλια και είμαι πολύ χαρούμενη... Συνταγές, επισκέψεις σε εστιατόρια, ταινίες, θέατρα και γενικοί προβληματισμοί υπήρξαν η θεματολογία ενός blog που πέρασε ένα διάστημα δημιουργικής παύσης αλλά τώρα με έναυσμα τα πρώτα γενέθλια ανακάμπτει δριμύτερο στη θεματολογία του...


Χρόνια μου πολλά λοιπόν και εις άλλα με υγεία!!!

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

ΛΟΝΔΙΝΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!

Είμαι στο Λονδίνο και έχει τρελό κρύο και τώρα που γράφω θέλω να γράψω και άλλα που έχω στο μυαλό μου σχετικά με το ταξίδι αυτό αλλά ένα ζεστό φλιτζάνι καυτού espresso με ένα cupcake σοκολάτας με κοιτούν επίμονα και λέω να ενδώσω στο φλερτ. Οπότε για την ώρα ήθελα απλά να ανεβάσω κάτι για να μην είναι τόσο εγκαταλελειμμένο το blog και επιφυλάσσομαι για άρθρο μόλις ξεμπερδέψω με μια δυο υποχρεώσεις.