Is Everybody In? Is Everybody In? The Ceremony Is About To Begin!!!

Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑΣ...

Έλα να παίξουμε.
Θα σου χαρίσω την βασίλισσα μου
( Ήταν για μένα μια φορά η αγαπημένη
Τώρα πια δεν έχω αγαπημένη )
Θα σου χαρίσω τους πύργους μου
( Τώρα πια δεν πυροβολώ τους φίλους μου
Έχουν πεθάνει καιρό πριν από μένα )
Κι ο βασιλιάς αυτός δεν ήτανε ποτέ δικός μου
Κι ύστερα τόσους στρατιώτες τι τους θέλω;
( Τραβάνε μπρος , τυφλοί , χωρίς καν όνειρα ) 
Όλα , και τ’ άλογα μου θα σ’ τα δώσω
Μονάχα ετούτον τον τρελό μου θα κρατήσω
Που ξέρει μόνο σ’ ένα χρώμα να πηγαίνει
Δρασκελώντας τη μια άκρη ως την άλλη
Γελώντας μπρος στις τόσες πανοπλίες σου
Μπαίνοντας μέσα στις γραμμές σου ξαφνικά
Αναστατώνοντας τις στέρεες παρατάξεις.
Κι αυτή δεν έχει τέλος η παρτίδα.
(Μ. Αναγνωστάκης - Το Σκάκι)

 

Μύρτος 04/08/2012...μια Αθηναϊκή παρέα με συντροφιά ένα υπέροχο ελλειπτικό φεγγάρι 2 ημερών...πέρασε ένα αξέχαστο βράδυ σε μια παραλία που η μαγεία υπάρχει σε αφθονία...αλλά και η παρέα ήταν μοναδική...


Y .Γ.1: Ειλικρινά κάντε ένα κόπο και ακούστε το τραγούδι...είναι πολύ ωραίο...

Υ. Γ.2: Μια σοφή ψυχή, χθες, μου ψιθύρισε ένα μεγάλο μυστικό...και μαζί με τη δροσούλα και την αύρα της θάλασσας του Μύρτου μου γαργάλισαν το αυτί...."Σοφάκι όταν ηρεμούμε έρχονται τα καλύτερα..."...μπορεί και να έχει δίκιο...οψόμεθα...

5 σχόλια:

  1. Πολύ μου άρεσε που ξαναδιάβασα τους στίχους του Αναγνωστάκη!
    Εύχομαι μόνο τα καλύτερα Σοφάκι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητή Πάνσοφία,
    Εύχομαι ό,τι επιθυμείς να το διεκδικήσεις και να το πετύχεις.
    όσο για το τραγουδάκι, λυπάμαι που θα σε στεναχωρήσω, αλλά δε διακόπτω το LA Woman που ακούω τώρα με τίποτα!
    άντε, και εις άλλα με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η σοφή ψυχή έχει δίκιο Σοφάκι!!! Με το "ήρεμο βλέμα" και το "μυαλό καθαρό" αντιμετωπίζουμε τα πάντα πιο σωστά. Το λέω κι' εγώ που πολλές φορές το ξεχνώ... αλλά αυτή είναι αλήθεια.

    Σε ζήλεψα για την αύρα και τη δροσιά του Μύρτου που έχω να τον δω 4 χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σοφάκι να την ακούσεις τη σοφή ψυχή...αλήθεια κάτι ξέρει που σου λέω! Ελπίζω να γίνομαι αντιληπτός...

    Νικόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή