Is Everybody In? Is Everybody In? The Ceremony Is About To Begin!!!

Κυριακή 9 Μαΐου 2010

ΣΟΥΦΛΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ Ή ΣΟΚΟΛΑΤΟΜΑΝΙΑ!!!

Κατά καιρούς με πιάνει μια ακατάσχετη μανία για σοκολάτα, την οποία αν δεν ικανοποιήσω, ησυχία δε βρίσκω. Κατι ανάλογο μου συμβαίνει και τώρα και σκεπτόμενη ποιο θα είναι το γλυκο στο οποίο θα εκτονωθεί αυτή μου η διάθεση, αυτόματα στο μυαλό μου έλαμψε η ιδέα, σουφλέ σοκολάτας. Γιατί σε αυτές τις περιπτώσεις εφαρμόζω τα σοφα λόγια του Όσκαρ Ουάιλντ "Ο καλύτερος τρόπος ν' αντιστέκεσαι σε έναν πειρασμό, είναι να υποκύπτεις σ' αυτόν."




ΥΛΙΚΑ:
  • 250 gr κουβερτούρα
  • 150 gr αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 100gr βούτυρο (σε θερμοκρασία δωματίου)
  • 5 αυγά
  • 250 gr ζάχαρη


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:

Αρχικά, σε ένα μπολ βάζουμε την κουβερτούρα και τη λιώνουμε σε μπεν μαρί. Αφού λιώσει, ρίχνουμε το βούτυρο και ανακατεύουμε μέχρι να ομογενοποιηθούν. Σε ένα άλλο μπολ χτυπάμε καλά τα αυγά με τη ζάχαρη και προσθέτουμε σιγά σιγά το αλεύρι. Στη συνεχεία, ρίχνουμε το μείγμα σοκολάτας-βουτύρου στο δεύτερο μπολ και ανακατεύουμε καλά. Έπειτα, βουτυρώνουμε και αλευρώνουμε τα φορμάκια και μοιράζουμε το μείγμα γεμίζοντάς τα μέχρι τη μέση. Τέλος, ψήνουμε σε καλά προθερμασμένο φούρνο για 12-13 λεπτά στους 180 βαθμούς.


Υ. Γ. 1: Συνοδεύεται τέλεια με παγωτό βανίλια ή σαντιγί και σιρόπι σοκολάτας.

Υ. Γ. 2: Τη συνταγή την πήρα από εδώ.

Υ. Γ. 3: Οι δοσολογίες βγάζουν 12-13 σουφλέ.

Υ. Γ. 4: Τα φορμάκια είναι από τον αγαπημένο μου Χατζηφωτίου (ζαχαροπλαστείο). Το κόστος τους είναι 2 ευρώ μαζί με τη σοκολατόπιτα που περιέχεται. Εγώ έχω κάνει σοβαρή επένδυση όπως καταλαβαίνετε από τον αριθμό των μπολ και έτσι και επωφελούμαι με τη σοκολατόπιτα και μου μένουν και τα κεραμικά μπολάκια για το σουφλέ που έφτιαξα τώρα. Ευτυχώς έχω καλό μεταβολισμό και σώζομαι (για την ώρα τουλάχιστον)!!!

26 σχόλια:

  1. Ωραίο ακούγεται τούτο.
    Αγαπώ σχεδόν οτιδήποτε έχει σοκολάτα.
    Θα το τιμήσω μου φαίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερά φορμάκια και κόλαση σοκολάτας!

    Πραγματικά το δέλεαρ να φάω όλα τα φορμάκια είναι μεγάλο, αλλά θα προσπαθήσω να συγκρατηθώ.

    Καλή μας όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλύκανε μας Pansofix μου με τα όμορφα σουφλέ σοκολάτας γιατί έχουμε γεμίσει φαρμάκι.....Καλησπέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΣΠΕΡΕΣ!!
    ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΓΛΥΚΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΠΙΚΡΕΣ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΑ ΤΑ ΠΑΙΖΑΜΕ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Pansofix το σουφλέ σου είναι ό,τι πρέπει!
    Εσύ μας γλυκαίνεις και η ομάδα μάς φαρμακώνει... Δε στέλνεις καμιά γλυκιά σου συνταγή προς τα πάνω, γιατί μας μπουκώσανε στην πίκρα;
    Sweet goodnight :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακόμα και η "bitter-ότερη" κουβερτούρα, πικρή του θανατά, θα είναι πιο γλυκειά από την πίκρα των ημερών.
    Το χρειαζόμαστε!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ένα σουφλεδάκι είναι ότι πρέπει...
    Κόλαση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σ' αυτήν την κόλαση πέφτω με τα μούτρα, εγώ βέβαια από μεταβολισμό είμαι χάλια, αλλά δίαιτα next year!!!!!!!! φέρε μπωλάκια γεμάτα να αδειάζουν!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραιότατα! για στείλε κανά μπωλάκι :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά , η σοκολατόπιτα του Χατζηφωτίου είναι...''θανατηφόρα''! Έχω μαζέψει κι εγώ τέτοια μπωλάκια. Φαντάζομαι ότι θα την έχεις αγοράσει και στο μεγάλο κεραμικό ταψί- βολικό κι αυτό για σαλάτες κλπ!
    Αχ, αυτή η σοκολατομανία είναι μάλλον αθεράπευτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η σοκολάτα είναι η αδυναμία μου, μου πήρε πολύ να απεξαρτηθώ από αυτή και έχω εσένα σαν τον διάολο να μου την θυμίζεις χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πω πω! Κόλαση η συνταγή! Αλλά εγώ προτιμώ πλέον τα πιο ελαφριά γλυκά, βλ. γλυκό λεμόνι, μια που έβαλα και τη συνταγή στο μπλογκ μου χθες... Βέβαια... και οι μικρές 'αμαρτίες' στο πρόγραμμα είναι, σωστά; Χιχιχιι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλη μου pansofix κολλησε το στομα μου απο τα πικρα καλαθια που εφαγα το βραδυ της κυριακης ευκαιρεια να γευτω σοκολατιτσα μπας και μου φυγει η ξινυλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συμφωνώ κι εγώ με το Οσκαρ Ουάϊλντ :)))

    Πολύ ωραίο το σουφλεδάκι σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα το φτιάξω το σουφλέ σου, νομίζω ότι θα μου αρέσει πααααααααααααααααρα πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το τέλειο γλυκάκι για τους σοκολατομανείς!!!
    Καλή βδομάδα να χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πω πω!!!!
    Τέλειο το γλυκάκι σου μπράβο μπράβο!! Θα κρατήσω την συνταγή να το φτιάξω και εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή σου μέρα πατριώτισσα
    Πολύ ωραία η συνταγή σου
    Θα το δοκιμάσω
    Κεφαλονίτικους χαιρετισμούς
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη με ΟΛΗ την ανάρτηση...και κυρίως με την πρώτη παραγραφο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Pansofix το πρώτο που θέλω να πω είναι ότι χαίρομαι που έγραψες από που πήρες τα φορμάκια γιατί τρελάθηκα όταν τα είδα χρωματιστά!!! Όσο για το σουφλέ σίγουρα είναι τέλειο! Είναι παρόμοιο με συνταγή που έχω βάλει πότε είναι σαν να το έχω δοκιμάσει!!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Kάτι τέτοιες ώρες ονειρύομαι ένα καζάνι από το σουφλέ σου!!!!!!
    Λιποθυμάω!!!
    Φιλάκια Pansofix μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή