Μια βδομάδα απουσίας και επιστρέφω σήμερα με μια ανάρτηση στην οποία αρχικά έχω να δηλώσω δημοσίως ότι δεν ξέρω αν οι αμυγδαλιές κοντά στα σπίτια σας άνθισαν φέτος, πάντως οι δικές μου αμυγδαλ(ι)ές από χθες το βράδυ άνθισαν για τα καλά. Στην κυριολεξία καταπίνω πέτρες... Οι αμυγδαλές μου έχουν πρηστεί κ κοκκινίσει απίστευτα. Αλλά δεν το βάζω κάτω έπ' ουδενί...Γι αυτό λοιπόν αποφάσισα να ανεβάσω το σημερινό απογευματινό μου γεύμα. Τουτέστιν, muffins λεμόνι, με καφεδάκι (ελληνικό μου ήρθε σήμερα να φτιάξω). Το λοιπόν και για να μη φλυαρώ να πως θα φτιάξετε υπέροχα και αρωματικά muffins λεμόνι.ΥΛΙΚΑ:
- 2 και 3/4 κούπας αλεύρι για όλες τις χρήσεις
- 1 κ. γλυκού baking powder
- 1/2 κ. γλυκού σόδα
- 1/2 κ. γλυκού αλάτι
- 1/2 κούπα κρέμα γάλακτος με χαμηλά λιπαρά
- 1/4 κούπας φρέσκο γάλα με χαμηλά λιπαρά
- 1 και 1/2 κ. σούπας ξύσμα λεμονιού
- 4 κ. σούπας χυμό λεμονιού
- 3/4 κούπας μαργαρίνη soft
- 3/4 κούπας μέλι
- 1/4 κούπας ζάχαρη
- 3 αυγά
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:
Υ. Γ. 1: Τη συνταγή την δανείστηκα από το πολύ λαχταριστό site Συνταγές της Παρέας.
Υ. Γ. 2: Η φωτογραφία απεικονίζει τα ζουμπούλια που αγόρασα χθες σε ένα υπαίθριο ανθοπωλείο και χωρίς υπερβολή το άρωμά τους είναι μεθυστικό...τόσο μεθυστικό που παρόλο που είμαι και μπουκωμένη ακόμα τα μυρίζω!









