Is Everybody In? Is Everybody In? The Ceremony Is About To Begin!!!

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

ΚΑΦΕ ΛΕΩΝΙΔΑΣ!!!

Σήμερα αποφάσισα να κάνω ιδιαίτερη μνεία σε κάτι που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση και που ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας. Προ ολίγων ημερών και κατά τη διάρκεια ενός απίστευτου τρεξίματος στο κέντρο βρήκα το πιο οικονομικό καφέ στην πιο απίθανη γειτονιά και όχι μόνο αυτό, αλλά το εν λόγω καφέ το ανακάλυψα στα πρόσφατα ταξίδια μου στο Λονδίνο και μετ εκπλήξεως διαπίστωσα ότι υπάρχει και εδώ.

Λοιπόν, η μέρα ξεκίνησε με στήσιμο στην ουρά της Εθνικής Τράπεζας και συνεχίστηκε στο Βρετανικό Συμβούλιο όπου μάζεψα ότι χαρτούρα μπορεί να φανταστεί ανθρώπου νους. Βέβαια, πριν το Βρετανικό Συμβούλιο φρόντισα να πάρω δυνάμεις κάνοντας ένα pit stop στο νέο καυτό σημείο της πόλης, την boulangerie Paul, για ένα ζεστό κρουασανάκι.

Στο θέμα λοιπόν, φεύγοντας από τα "αγγλάκια του Κολωνακίου" αποφάσισα να σταματήσω για ένα καφέ, ώστε να ηρεμήσω και να βάλω λίγο τάξη σε όλη τη χαρτούρα που κουβαλούσα και η οποία σε κάθε βήμα κινδύνευε να σκορπιστεί στα πεζοδρόμια. Για λίγο σκέφτηκα που να πάω και αμέσως έλαμψε η ιδέα, να πάω σε ένα πολύ αγαπημένο μου πεζόδρομο στο Κολωνάκι, τη Βαλαωρίτου και ειδικά σε μια καφετέρια που ξέρω και που μαζεύει φοβερούς παππούδες κουστουμαρισμένους και ατσαλάκωτους που μυρίζουν κολόνια Μυρτώ. Δυστυχώς το καφέ στη Βαλαωρίτου ήταν γεμάτο από τους εν λόγω παππούδες που συνόδευαν κομψές γιαγιάδες και έτσι προχωρώντας για να βρω κάτι άλλο βλέπω στα δεξιά μου ένα καφέ με άδειες καρέκλες και κάθομαι.

Αμέσως ήρθε μια ευγενέστατη κοπέλα με τον κατάλογο και εκεί συνειδητοποιώ ότι έχω κάτσει στη σοκολατερί Λεωνίδας που όμως στην προκειμένη ήταν και καφετέρια. Με πολύ χαρά παραγγέλνω τον καφέ μου, ένα διπλό espresso με λίγο ζεστό γάλα, και η κοπέλα με ρωτάει: τι πραλίνες θέλετε δεσποινίς? Οπότε μένω και τη ρωτάω τι εννοείτε? Και εκείνη μου εξηγεί πως με κάθε καφέ δικαιούσαι δύο πραλίνες Λεωνίδας γι αυτό με ρώτησε για να διαλέξω μεταξύ λευκής, μαύρης και σοκολάτας γάλακτος. Ενθουσιασμένη επιλέγω και σε χρόνο μηδέν η παραγγελία ήταν μπροστά μου. Μη μπορώντας να πάρω τα μάτια μου από το μυρωδάτο καφέ και τις πραλίνες λέω στην κοπέλα να την πληρώσω και κοιτάζω την απόδειξη και ξαναμένω έκθαμβη. Σύνολο: 2,50 ευρώ. Την πληρώνω και μένω να σκέφτομαι πως στο Κολωνάκι, μια θεωρητικά δήθεν και σνομπ γειτονιά ήπια τον πιο οικονομικό, μυρωδάτο και με κεράσματα καφέ. Χαρούμενη ήπια το καφεδάκι μου, εξαφάνισα τις πραλίνες, τακτοποίησα τα χαρτιά μου και επέστρεψα σπιτάκι μου για μεσημεριανό και siesta.



Υ. Γ. 1: Όπως ανέφερα παραπάνω, Λεωνίδα βρήκα στο Λονδίνο, στην Bond Street, και σέρβιρε και καφέ και με ευχαρίστηση διαπίστωσα πως υπάρχει και στην Αθήνα καφέ Λεωνίδας με εξαιρετικές τιμές.

Υ. Γ. 2: Παραπάνω ανέφερα την boulangerie Paul, στην Πανεπιστημίου απέναντι από το Ζόναρς. Όσοι βρεθείτε εκεί θα ήταν μεγάλη παράλειψη να μη δοκιμάσετε έστω μία από τις άπειρες λιχουδιές.

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

ΕΟΡΤΑΖΟΥΣΑ 1 ΕΤΟΥΣ!!!

Σήμερον τη δευτέραν του Νοέμβρη το δισχιλιοστό δέκατο έτος, ετούτο εδώ το ιστολόγιο κλείνει το πρώτο έτος ζωής του. Δηλαδή τρέμετε κόσμε, έπεται και συνέχεια!!!
Γιορτάζω γιορτάζω, το blog δηλαδή! Τα πρώτα μου γενέθλια και είμαι πολύ χαρούμενη... Συνταγές, επισκέψεις σε εστιατόρια, ταινίες, θέατρα και γενικοί προβληματισμοί υπήρξαν η θεματολογία ενός blog που πέρασε ένα διάστημα δημιουργικής παύσης αλλά τώρα με έναυσμα τα πρώτα γενέθλια ανακάμπτει δριμύτερο στη θεματολογία του...


Χρόνια μου πολλά λοιπόν και εις άλλα με υγεία!!!

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

ΛΟΝΔΙΝΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!

Είμαι στο Λονδίνο και έχει τρελό κρύο και τώρα που γράφω θέλω να γράψω και άλλα που έχω στο μυαλό μου σχετικά με το ταξίδι αυτό αλλά ένα ζεστό φλιτζάνι καυτού espresso με ένα cupcake σοκολάτας με κοιτούν επίμονα και λέω να ενδώσω στο φλερτ. Οπότε για την ώρα ήθελα απλά να ανεβάσω κάτι για να μην είναι τόσο εγκαταλελειμμένο το blog και επιφυλάσσομαι για άρθρο μόλις ξεμπερδέψω με μια δυο υποχρεώσεις.

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΙΔΟΥ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ!!!

"Μια λέξη και όλα χάνονται. Μια λέξη και όλα σώζονται."
(Andre Breton)

Μεγάλος και βαθύς ο στοχασμός του ποιητή - λογοτέχνη.
Εγώ προσωπικά συμφωνώ! Όταν όλα γύρω αλλάζουν, νιώθουμε πως μας αλλοιώνουν, μας πικραίνουν και μας κλείνουν στο κλουβί μας (χρυσό ή όχι) μια λέξη μπορεί να μας στείλει στ' άστρα ενώ κάποια άλλη να μας "θάψει" βαθύτερα!

Περιμένω τις απόψεις σας!!!



Υ. Γ.: Θα προσθέσω και ένα ακόμη παράγοντα. Παίζει ρόλο ο χρόνος που θα ειπωθεί η εκάστοτε λέξη? Τι καθορίζει το αργά και το νωρίς? Πότε είναι αργά και πότε είναι νωρίς?


Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ!!!

Σήμερα σκεπτόμενη το θέμα της επόμενης ανάρτησης είπα να ανεβάσω το πρόσφατο ταξίδι που έκανα σε μια από τις αγαπημένες μου πόλεις της Ευρώπης, το Λονδίνο. Εκεί βρέθηκα την προηγούμενη βδομάδα (εξ ου και η απουσία) για λόγους και δουλειάς και διασκέδασης.

Πήγα και έφερα το καλοκαίρι στο Λονδίνο. Μέχρι και με κοντομάνικο και γυαλιά ηλίου κυκλοφορούσαμε, τα οποία παρεμπιπτόντως και διέλυσα καθότι καρφώθηκα στην πόρτα του ταξί εξερχόμενη από αυτό. Ολόκληρο καλοκαίρι έβγαλαν τα καημένα τα γυαλάκια μου για να τους βρω την άκρη στο συνήθως ομιχλώδες Λονδίνο, που τώρα τις περισσότερες μέρες ήταν ηλιόλουστο!

Ακολουθεί λοιπόν ένα μικρό μέρος από τις προαναγγελθείσες φωτογραφίες:



















































Υ. Γ.: Με τη σειρά οι φωτογραφίες που ανέβασα αντιστοιχούν στις παρακάτω τοποθεσίες:
Piccadilly Circus, Baker Street - The Sherlock Holmes Museum, Baker Street - Telephone Booth, Trafalgar Square - The Naional Gallery, Trafalgar Square - Nelson's Column, Oxford Street - Selfridges, Baker Street - The Sherlock Holmes Museum, South Bank of River Thames - London Eye, South Bank of River Thames - Big Ben & Houses of Parliament.

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΟΡΤΑΖΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ PANSOFIX!!!

Χρόνια Πολλά στις εορτάζουσες: Σοφία, Ελπίδα, Αγάπη και Πίστη! Αμιγώς γυναικεία γιορτή η σημερινή!
Χρόνια Πολλά και σε μένα (καθότι Σοφία)!

Να και το γλυκάκι λόγω της περίστασης!!!
Κερνάω εκλεράκια και κοκάκια!!!

Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ!!!

Επιστροφή και πάλι στο κλεινόν άστυ. Πάει και το καλοκαίρι, να ήταν κι άλλο. Γυρίσαμε πιο σοκολατένιοι (σίγουρα) και πιο ήρεμοι (???)!!! Τώρα η καθημερινότητα της Αθήνας και το ημερήσιο πρόγραμμα με ευχάριστες αναλαμπές κάποιο θερινό σινεμά από εκείνα τα παλιά του κέντρου που βάζουν επανεκδόσεις παλιών ταινιών.

Υ. Γ. : Από την επόμενη ανάρτηση θα επιστρέψουμε στην αγαπημένη συνήθεια του μαγειρέματος...για να μην προσγειωθούμε ανώμαλα από την περίοδο νιρβάνας των διακοπών!!!

Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Καλό καλοκαίρι σε όλους με πολλά μπάνια, βουτιές, καλό φαγάκι και καλή παρέα. Εις το επανιδείν πιο σοκολατένιοι και ήρεμοι από ποτέ!!!

Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

ΠΕΝΝΕΣ ΜΕ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΨΗΤΑ ΤΟΜΑΤΙΝΙΑ!!!

Σήμερα η ανάρτηση μυρίζει Ιταλία και για την ακρίβεια Νότια Ιταλία. Η συνταγή είναι μακαρόνάδα και συγκεριμένα πέννες με κοτόπουλο και ψητά τοματίνια. Η έμπνευση και τα πνευματικά δικαιώματα της συνταγής αυτής δεν είναι δικά μου, αλλά ανήκουν στο chef Χρήστο Τσιαουσίδη από τη περίοδο που ήταν Executive Chef στην αγαπημενη μου ιταλική αλυσιδα εστιατορίων La Pasteria. Και τη συβταγή τη βρήκα σε μία ειδική έκδοση που ειχαν μοιράσει τα εν λογω εστιατόρια πριν κάποια χρόνια στους πελάτες τους με τις πιο χαρακτηριστικές μακαρονάδες του menu τους.



ΥΛΙΚΑ
:
  • 500 gr πέννες
  • 350 gr φιλέτο κοτόπουλο (κομμένο σε μπαστουνάκια)
  • 100 gr ιταλικό πικάντικο σαλάμι
  • 1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο
  • 2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένο
  • 1 φλιτζάνι κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 200 gr ψητά τοματίνια στο φούρνο
  • 1/2 ποτήρι λευκό κρασί
  • 1 1/2 ποτήρι ζωμό κοτόπουλου
  • 1/2 φλιτζάνι δεντρολίβανο
  • 1/2 φλιτζάνι βούτυρο
  • αλάτι, πιπέρι
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΨΗΤΑ ΤΟΜΑΤΙΝΙΑ:
Τοποθετούμε τα τοματίνια σε ένα ταψί, ρίχνουμε λίγο λάδι, αλάτι και πιπέρι και ψήνουμε στον προθερμασμένο φούρνο για 25 λεπτά στους 160 βαθμούς.

Ρίχνουμε στο σκεύος μας το ελαιόλαδο μέχρι να κάψει. Σωτάρουμε το κοτόπουλο μέχρι να ροδίσει, ύστερα προσθέτουμε το σαλάμι μέχρι να ροδίσει και αυτό. Ρίχνουμε το σκόρδο, το κρεμμύδι και σωτάρουμε για 1 λεπτό. Έπειτα σβήνουμε με λευκό κρασί και προσθέτουμε το ζωμό και τα ψητά τοματίνια. Αφήνουμε να σιγοβράσει και μόλις δέσει ρίχνουμε το βούτυρο, το αλάτι και το πιπέρι και τα βρασμένα ζυμαρικά. Τέλος, προσθέτουμε το φρέσκο δεντρολίβανο μέχρι να δέσει με τα ζυμαρικά και σερβίρουμε.

Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

ΤΟΥΡΛΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΤΑ!!!

Η μέρα σήμερα έχει ένα άκρως καλοκαιρινό φαγητό που δε χορταίνω και δε βαριέμαι να τρώω ποτέ. Και αυτό είναι το μπριάμ ή αλλιώς τουρλού.


ΥΛΙΚΑ
:

  • 4 κολοκύθια
  • 4 μελιτζάνες
  • 2 πατάτες
  • 1 πιπεριά πράσινη
  • 1 πιπεριά κόκκινη
  • 1 μεγάλο κρεμμύδι (κομμένο σε ροδέλες)
  • 2 ντομάτες ώριμες (τριμμένες)
  • αλάτι
  • πιπέρι
  • μαϊντανός
  • φέτα (όσο θέλετε τριμμένη)
  • λάδι (όσο θέλετε)
  • 2 ποτήρια του κρασιού νερό
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:
Αρχικά πλένουμε όλα τα λαχανικά, τα στραγγίζουμε από τα νερά και τα κόβουμε σε ένα ταψί (με όποιο τρόπο θέλετε). Στη συνέχεια, τα απλώνουμε στο ταψί, τα αλατοπιπερώνουμε και από πάνω ρίχνουμε το κρεμμύδι και την τριμμένη ντομάτα και προσθέτουμε λίγο αλάτι και πιπέρι ακόμα. Επίσης προσθέτουμε λάδι (ανάλογα με το πόσο λαδερό το θέλετε) και 2 ποτηράκια του κρασιού νερό (και βλέπετε αν θέλει και άλλο προσθέτετε). Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς για μία ώρα και ένα τέταρτο. Και λίγο πριν να είναι έτοιμο το βγάζετε και ρίχνετε το μαϊντανό και την τριμμένη φέτα και το ξαναβάζετε για λίγο στο φούρνο.

Υ. Γ. : Μπορεί κατά τη διάρκεια του ψησίματος να χρειαστεί να βάλετε λίγο αλουμινόχαρτο από πάνω για να μην καούν τα λαχανικά.