ΥΛΙΚΑ:
- 1 κιλό κιμά (της αρεσκείας σας)
- 3 μεγάλα κρεμμύδια
- 4 αυγά
- αλάτι
- πιπέρι
- μοσχοκάρυδο
- 1 πιπεριά
- 1 κουταλιά της σούπας λάδι (για το τσιγάρισμα)
- 1 μικρό κουτάκι σόδα
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:
Μπήκαμε στο μήνα της Άνοιξης και με έχει πιάσει μια γλυκιά διάθεση την οποία διοχέτευσα στη δημιουργία ενός πολύ αγαπημένου μου γλυκού. Έφτιαξα λοιπόν ραβανί!
ΥΛΙΚΑ (για το ραβανί):
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:
Αρχικά χτυπάμε σε ένα μπολ το βούτυρο (θα πρέπει να είναι σε θερμοκρασία δωματίου) και τη ζάχαρη και έπειτα ρίχνουμε έναν έναν τους κρόκους των αυγών και το ξύσμα πορτοκαλιού και τα χτυπάμε πολύ καλά για ενσωματωθούν. Στη συνέχεια, βάζουμε τη φαρίνα και το γάλα εναλλάξ και συνεχίζουμε ρίχνοντας το σιμιγδάλι και χτυπώντας όλα τα υλικά πολύ καλά. Σε ένα άλλο μπολ, χτυπάμε τα ασπράδια μαρέγκα και τα ρίχνουμε στο αρχικό μείγμα ανακατεύοντας με μία σπάτουλα απαλά και προς την ίδια φορά Μετά αλείφουμε το ταψί που θα χρησιμοποιήσουμε με βούτυρο και ρίχνουμε το μείγμα σκορπώντας από πάνω τα αμύγδαλα σε κομμάτια. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 1 ώρα και 15 λεπτά στους 200 βαθμούς.

ολάτα, το baking powder, τις βανίλιες, το αλάτι και τα αυγά και τα ανακατεύουμε καλά. Στη συνέχεια, προσθέτουμε στο δεύτερο μπολ το περιεχόμενο του πρώτου μπολ (με το βούτυρο και τη ζάχαρη) και το ένα φακελάκι σταγόνες. Έπειτα, στο μείγμα προσθέτουμε σταδιακά το γάλα και συγχρόνως ανακατεύουμε μέχρι να πετύχουμε μία παχύρρευστη ζύμη. Μόλις τελειώσουμε με τη ζύμη, στρώνουμε σε μία λαμαρίνα (ή όχι βαθύ ταψί) αντικολλητικό χαρτί και με ένα κουτάλι παίρνουμε ζύμη από το μπολ και το βάζουμε στο ταψί. Ανοίγουμε και το δεύτερο σακουλάκι σταγόνες και πάνω από κάθε κουταλιά που ρίχνουμε βάζουμε και λίγες σταγόνες από πάνω. Τέλος, ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 15 - 18 λεπτά στους 200 βαθμούς.
ία από τις πιο όμορφες οδούς του κέντρου, την οδό Κυδαθηναίων. Και αμέσως μας έκανε κλικ να την επισκεφθούμε σε μία από τις προσεχείς εξόδους. Έτσι λοιπόν, την Παρασκευή, λίγο μετά τις 9 και ύστερα από μια μικρή βόλτα στο Μοναστηράκι καταφθάσαμε στην ταβέρνα "Η Σαΐτα". Κατεβήκαμε τα λιγοστά σκαλάκια (δεν είναι στο επίπεδο του δρόμου) και αντικρίσαμε μία πολύ περιποιημένη παραδοσιακή ταβέρνα, πού σεβόμενη τα χρόνια της διατηρεί ως και σήμερα στοιχεία της παλιάς Αθήνας, με διάσπαρτα τραπεζάκια περιστοιχισμένα από ξύλινα βαρέλια κρασιού, ένα ξύλινο παλιό ψυγείο και τοιχογραφίες με παραστάσεις ταβέρνας.
της εβδομάδας πήγα σινεμά σε μια ταινία βιογραφική, το Invictus. Πρόκειται για τη ζωή του ηγέτη της Νοτίου Αφρικής, του Νέλσον Μαντέλα. Η ταινία ξεκινάει με την αποφυλάκιση του Μαντέλα 27 χρόνια μετά την καταδίκη του από το καθεστώς των λευκών, όταν ο τότε Πρόεδρος Φρεντερίκ ντε Κλερκ αναγνώρισε το Αφρικανικό Εθνικό Κογκρέσο και ανέστειλε τις εκτελέσεις . Η απελευθέρωσή του και η αρχή της προεδρίας του το 1990 σημάδεψε την απαρχή θεμελιακών αλλαγών στο αφρικανικό κράτος, που οδήγησαν στην πτώση του ρατσιστικού καθεστώτος και του κινήματος του Απαρτχάιντ Η ταινία κατά κύριο λόγο είναι μία περιγραφή αφενός, των πρώτων κινήσεων του Μαντέλα στο δρόμο του οράματος που είχε για ένα κόσμο μακριά από φυλετικές διακρίσεις και αφετέρου, μια περιγραφή του ιδεολογικού προφίλ του μεγάλου αυτού άντρα.