Is Everybody In? Is Everybody In? The Ceremony Is About To Begin!!!

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

COOKIES ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ!!!

Επειδή το Σαββατοκύριακο ήρθε σκέφτηκα τι να φτιάξω τι να φτιάξω. Και καθώς σκεφτόμουν είπα να κάνω κάτι για το πρωινό και απογευματινό καφεδάκι που λόγω Σαββατοκύριακου είναι πιο χαλαρωτικός. Και τι καλύτερο από cookies σοκολάτας!


ΥΛΙΚΑ:
  • 3 φλιτζάνια του τσαγιού αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1 φλιτζάνι του τσαγιού ζάχαρη άσπρη
  • 1 φλιτζάνι του τσαγιού ζάχαρη καστανή
  • 2 φλιτζάνια του τσαγιού σοκολάτα (αυτή που είναι για ρόφημα)
  • 3 αυγά
  • 1 κουταλάκι του γλυκού baking powder
  • 5 βανίλιες
  • 250gr βούτυρο φρέσκο
  • 2 φλιτζάνια του τσαγιού γάλα
  • 1κοφτό κουταλάκι του γλυκού αλάτι
  • 2 φακελάκια σταγόνες κουβερτούρα

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:

Αρχικά, λίγες ώρες πριν ξεκινήσουμε το γλυκό αφήνουμε το βούτυρο έξω από το ψυγείο να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου. Ξεκινώντας λοιπόν, σε ένα μπολ βάζουμε το βούτυρο και τα δύο φλιτζάνια ζάχαρη και τα ανακατεύουμε καλά. Σε ένα άλλο μπολ ρίχνουμε το αλεύρι, τη σοκολάτα, το baking powder, τις βανίλιες, το αλάτι και τα αυγά και τα ανακατεύουμε καλά. Στη συνέχεια, προσθέτουμε στο δεύτερο μπολ το περιεχόμενο του πρώτου μπολ (με το βούτυρο και τη ζάχαρη) και το ένα φακελάκι σταγόνες. Έπειτα, στο μείγμα προσθέτουμε σταδιακά το γάλα και συγχρόνως ανακατεύουμε μέχρι να πετύχουμε μία παχύρρευστη ζύμη. Μόλις τελειώσουμε με τη ζύμη, στρώνουμε σε μία λαμαρίνα (ή όχι βαθύ ταψί) αντικολλητικό χαρτί και με ένα κουτάλι παίρνουμε ζύμη από το μπολ και το βάζουμε στο ταψί. Ανοίγουμε και το δεύτερο σακουλάκι σταγόνες και πάνω από κάθε κουταλιά που ρίχνουμε βάζουμε και λίγες σταγόνες από πάνω. Τέλος, ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 15 - 18 λεπτά στους 200 βαθμούς.


Υ.Γ. 1: Η ζύμη βγάζει πολλά cookies (περίπου 60 κομμάτια)

Υ.Γ. 2: Συμβουλή! Δεν απλώνουμε το μείγμα γιατί είναι βαρύ και απλώνει κατά το ψήσιμο. Επίσης, η κουταλιά να μην είναι πολύ μεγάλη γιατί θα απλώσει πολύ και θα κολλήσει το ένα με το άλλο.

Υ.Γ. 3: Ίσως τις τελευταίες φουρνιές να πρέπει να ψήσουμε τα cookies ένα δύο λεπτά λιγότερο γιατί ο φούρνος θα είναι καυτός πολύ ώρα και θα παραψηθούν.

20 σχόλια:

  1. Καλησπέρα καλή μου ήρθα για το κέρασμα...

    Εγω θα πάρω μερικά γιατί τα cookies είναι η αδυναμία μας εδώ στο σπίτι!!!
    Πρέπει να είναι πεντανόστιμα και με το ρόφημα σοκολάτας μέσα...ΤΕΛΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οτι πρέπει για το καφεδάκι του Σαββατοκύριακου!
    Είναι και σοκολατένια, οπότε δεν λέμε όχι σε 2-3 κούκις!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα!! πεντανόστιμα μου φαίνονται και μέσα απ' τις φωτογραφίες...είμαι σοκολατομανής τι να κανομεν; :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΠΕΣΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!!
    ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είδα σοκολάτα και μπήκα (όπως λένε "είδα φως και μπήκα").
    Και με τον καφέ, αλλά και χωρίς, τέλεια φαίνονται.
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόνο 60 κομμάτια. Λυπάμαι αλλά δεν μου φτάνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΩ ΠΩ!!!!!ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΝΙΑΜ ΝΙΑΜ.ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ.ΩΣ ΤΟΤΕ ΛΙΓΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΠΡΑΚΑΛΩ :))))

    ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όπως έλεγα πριν λίγο, αυτά τα συνοδευτικά του καφέ θα είναι η καταστροφή μας!!! :)
    υπέροχα τα σοκολατο-cookies, στείλε λίγα κατά δω!
    Φιλιά, καλή βδομάδα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ήρθα κι εγώ για σοκολατοcookies... Πρόλαβα τίποτα???
    Πεντανόστιμα μοιάζουν, γεια στα χεράκια σου!!!
    Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΜΠΗΚΕ Η ΑΝΟΙΞΗ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περίσσεψε κανένα και για μένα?
    Καλό μήνα για αύριο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πέρνω καμιά 10ριά γιατί έχω μιαααα λιγούρα :P
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μη τα δει η κορη μου αυτο σου λεω μονο
    κι ας βγαινουν και 60 κομματια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα, καλό μήνα! Πρωί πρωί ότι πρέπει μια ...χουφτίτσα μπισκοτάκια ( είμαι και άπληστη!)που λατρεύω.Μήπως υπάρχει συνταγή για μπισκότα με λεμόνι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή εβδομάδα και καλό μήνα! Τέλεια τα μπισκοτάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλο μηνα σε ολους!!!
    @ αχτιδα: δυστυχως δεν ξερω καποια συνταγη με μπισκοτα λεμονιου. αν ξερει καποιος ευπροσδεκτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλο μηνα, ομορφο και γλυκο σαν τα μπισκοτακια σου. Καλως σε βρηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα αγαπητή pansofix και καλημέρα σε όλους σας
    Υπέροχα τα κούκις της σοκολάτας.
    Και είναι αδυναμία μου
    Θα τα δοκιμάσω
    Νάσαι καλά
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. cookies σοκολάτας!!!!!!!Προσκυνώ !!!!!!!! Μπορεις να μου πεις γιατι με βαζεις βραδιατικα σε πειρασμους?!!!!!

    Καλό μήνα, καλή Άνοιξη.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δώσε μου σοκολάτα και πάρε μου την ψυχή!χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή