Ξύπνησα
σήμερα το πρωί και
είχα μια
φοβερή επιθυμία να
συνοδεύσω τον
καφέ μου με
ένα ωραίο κομμάτι μηλόπιτα. Και επειδή όσο προχωράει η μέρα και οδεύουμε προς απόγευμα δεν την βλέπω την επιθυμία να καταλαγιάζει, είπα
αφού δε θα
φάω που δε θα
φάω μηλόπιτα ας
γράψω τη συνταγή για όποιον επιθυμεί να την φτιάξει μιας και η συνταγή είναι πολύ εύκολη και πάρα πολύ γευστική.
ΥΛΙΚΑ:
- 1 πακέτο μαργαρίνη (250gr)
- 5 - 7 μήλα (ανάλογα με το μέγεθος)
- 2 ποτήρια νερού ζάχαρη
- 1 ποτήρι νερού φαρίνα κόκκινη
- 2 - 3 βανίλιες (ανάλογα με τα γούστα)
- 5 αυγά
- κανέλα
- γαρύφαλλο
- καρύδι τριμμένο
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:
Αρχικά, κόβουμε τα μήλα σε λεπτές φέτες, τα στρώνουμε στο ταψί και ρίχνουμε από πάνω το 1 ποτήρι ζάχαρη και όλο βούτυρο σε κομμάτια διάσπαρτα στο ταψί και βάζουμε το ταψί σε
προθερμασμένο φούρνο στον αέρα για να ροδοκοκκινίσουν τα μήλα και να λιώσουν η ζάχαρη και το βούτυρο. Όσο το ταψί είναι στο φούρνο, σε ένα μπολ ρίχνουμε τα αυγά, το άλλο ποτήρι ζάχαρη, και τις βανίλιες και τα χτυπάμε όλα μαζί πολύ καλά, μέχρι να λιώσει η ζάχαρη και να ομογενοποιηθούν τα υλικά. Μόλις τα μήλα ροδοκοκκινίσουν βγάζουμε το ταψί από το φούρνο και ρίχνουμε πάνω από τα μήλα το μείγμα από το μπολ. Στη συνέχεια, βάζουμε πάλι το ταψί στο φούρνο, στις αντιστάσεις, στους 200 βαθμούς για μία ώρα περίπου. Τέλος, μόλις ψηθεί το γλυκό, το αναποδογυρίζουμε σε μια πιατέλα και το πασπαλίζουμε με γαρύφαλλο, κανέλα και τριμμένο καρύδι.
Υ.Γ.1: Μπορεί κατά τη διάρκεια του ψησίματος να βάλουμε αλουμινόχαρτο για να μην παραψηθεί από πάνω.
Υ.Γ.2: Επειδή από φούρνο σε φούρνο μπορεί να διαφέρει λίγο ο χρόνος ψησίματος καλό θα ήταν μετά τα 45 λεπτά να το τσεκάρουμε (βυθίζοντας ένα μαχαίρι) για να δούμε αν ψήθηκε.
Υ.Γ.3: Τα μήλα όσο τα κόβετε και μέχρι να τα στρώσετε στο ταψί, βάλτε τα σε ένα μπολ με λεμόνι για να μη μαυρίσουν.
Υ.Γ.4: Για τους καλοφαγάδες, οι γωνίες καραμελώνουν τέλεια έτσι όπως γυρίζουμε στο τέλος το ταψί και ποτίζουν με το σιρόπι από τη ζάχαρη και το βούτυρο. Επίσης, και μια μπάλα παγωτό βανίλια δίπλα δεν έβλαψε ποτέ κανένα!
Υ.Γ.5 (και τελευταίο): Μπορείτε να προσθέσετε και λίγο μους από μήλο (πουλάνε έτοιμη στα super market) την ώρα που ρίχνετε τη ζάχαρη και το βούτυρο πάνω από τα μήλα για extra γεύση.