Is Everybody In? Is Everybody In? The Ceremony Is About To Begin!!!

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΡΦΙ ΚΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ ΕΦΕΡΑΝ ΕΡΩΤΟΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!!!

Όταν θες όλα να δουλέψουν ρολόι, τότε τίποτα δε θα δουλέψει! Νόμος! Του Μέρφι κιόλας! Η παρουσίαση που είχα αναφέρει μια δύο φορές, σήμερα έλαβε τέλος. Έχω κοιμηθεί κυριολεκτικά 45 λεπτά όλη τη χθεσινή μέρα, αλλά έχω τόση ένταση και έχω πιει τόσους καφέδες που κοντεύω να ανοίξω τρύπα στο πάτωμα. Όλα εδώ και τρεις μέρες πάνε αντίθετα από ότι πρέπει. 
  1. Δυο από τα πέντε άτομα σπάνια έκαναν εμφάνιση στις συναντήσεις.
  2. Τα ίδια δυο άτομα είναι που μέχρι σήμερα το πρωί δεν είχαν την παρουσίασή τους έτοιμη.
  3. Μία που ζει εδώ 6 χρόνια γράφει σα δεκάχρονο...Ήρθα αντιμέτωπη με διαφάνεια της που έλεγε: The Harry, The Sophia και πάρα πολλά ακόμη χειρότερα.
  4. Η ίδια κοπέλα χθες έπαθε δηλητηρίαση και όλως δυστυχώς της χάλασε και ο υπολογιστής, όλα παρέα.
  5. Η άλλη που έχει ο,τι τεχνολογικό μαραφέτι κυκλοφορεί χθες το βράδυ προκειμένου να μη στείλει την παρουσίασή της ανακοίνωσε ότι δεν έχει flashaki για μεταφορά δεδομένων. Έχει Blackberry και όχι flashaki.
  6. Η άλλη σήμερα το πρωί διαπίστωσε ότι το κομμάτι της (στην εργασία μας) υπερβαίνει κατά 200 λέξεις το όριο...
  7.  Ποτέ δε βρεθήκαμε να κάνουμε όλοι πρόβα...
  8.  Ποτέ δε χρονομετρηθήκαμε να δούμε πόση ώρα παίρνει η παρουσίαση...
  9. Και το κερασάκι ήρθε χθες από την κοπέλα που δεν έχει flashaki, μιας και τα είχαμε λύσει όλα τα θέματα, με ρώτησε αν σκέφτομαι να πάω επίσημα ντυμένη γιατί εκείνη διχάζεται...(το ανέκδοτο του μήνα)

Θεέ μου και Χριστέ μου!Και όμως είμαι ακόμα εδώ...αλλά πραγματικά πρέπει πολύ συχνά να υπενθυμίζω στον εαυτό μου ότι πρώτον αγαπώ αυτό που κάνω, δεύτερο αγαπώ το Λονδίνο και τρίτο, ευτυχώς θα έρθει η ώρα που θα γυρίσω!!!


Βέβαια, για να είμαι ειλικρινής είχα πει να γράψω αύριο γιατί τα εγκεφαλικά μου κύτταρα έχουν βραχυκυκλώσει, αλλά κάτι πυροδότησε το μυαλό μου πως σήμερα είναι η μέρα για ανάρτηση.
-Γιατι?
-Επειδή είναι η Παγκόσμια Μέρα Ποίησης και όχι μόνο αυτό αλλά και κάτι άλλο σπουδαίο για μένα. Σήμερα παραδόθηκε στο γραμματοκιβώτιο μου η μοναδική ποιητική συλλογή που εκδόθηκε όσο ζούσε ένα μεγάλο μυαλό, ένας μοναδικός μουσικός, αλλά για μένα και ένας σπουδαίος ποιητής, JIM MORRISON. Λίγο ακατανόητος, λίγο θολός, λίγο φευγάτος, πολύ εκφραστικός και χωρίς περιττά περιεκτικός!












  • Και παράλληλα με τα παραπάνω θα απαντήσω και τις ερωτήσεις της Tante Kiki:
    1- Γλυκό ή αλμυρό; Σίγουρα γλυκό!
    2- Καθημερινή αγαπημένη συνήθεια; Μουσική πάντα και παντού!
    3- Τι σε χαλαρώνει; Η μουσική, μια βόλτα με τα πόδια και να κάθομαι στο κρεβάτι ή καναπέ και να κοιτάζω το τίποτα!
    4- Ο ρομαντισμός είναι χρήσιμος στην εποχή μας; Χρήσιμος πολύ δυσεύρετος ακόμη περισσότερο...αν βρει κανείς πουθενά περισσευούμενο ας ενημερώσει!
    5- Η απιστία, τι φέρνει; Άβολες καταστάσεις και ψέμματα που δεν τιμούν κανένα!
    6- Θα έφευγες από την Ελλάδα τώρα; Έφυγα but I WILL BE BACK!
    7- Ποια εποχή λατρεύεις; Καλοκαίρι, αχ αυτή τη θάλασσα όχι απλά την αγαπώ...!!! (Δεύτερο έρχεται το φθινόπωρο...)
    8- Θα γινόσουν αγρότης; Ναι και θα καλλιεργούσα φράουλες και πορτοκάλια όπως ο παππούς μου! 
    9- Τί πιστεύεις για το μέλλον της χώρας μας, το δικό μας και των παιδιών μας; Μέλλον...??! Δεν την ξέρω τη λέξη! Δυστυχώς εκεί οδηγούμαστε...Παιδιά δεν έχω! 
    10- Μαγειρική ή ζαχαροπλαστική; Και τα δύο, μπορώ να πω τα καταφέρνω.

    11- Θα άλλαζες κάτι στον χαρακτήρα σου και ποιο είναι αυτό; Ναι και όχι άλλοτε λέω θα έπρεπε να είμαι λιγότερο ανυπόμονη και άλλοτε λέω ότι αν δεν είσαι ανυπόμονος εύκολα καταλήγεις παραιτημένος. Επίσης είχα ξαναπεί σε μια ανάρτηση ότι θέλω περισσότερο να ακούω με τα μάτια και να μιλάω με τα αυτιά!

    Οι δικές μου ερωτήσεις είναι οι εξής: (έχει καεί το μυαλό μου και από το παραπάνω συμβάν)
    1.Κινηματογράφος ή DVD?
    2.CD ή συναυλία?
    3.Βιβλίο ή τηλεόραση?
    4.Προτιμάς να κάτσεις σπίτι και να δεις ταινίες και να παίξεις παιχνίδια με φίλους ή να βγεις έξω και να ξεφαντώσεις?
    5.Μονόπολη ή Trivial?
    6.Καφές ή Τσάι?
    7.Μπύρα ή κρασί?
    8.Ηρακλής Πουαρό ή Μις Μαρπλ?
    9.Αυτοκίνητο ή μηχανή?
    10.Γράμμα ή e-Mail?
    11.Ήλιος ή βροχή?

    Επειδή δεν ξέρω ποιος έχει απαντήσει και ποιος θέλει ή δε θέλει...θα πω ότι όποιος βρίσκει ενδιαφέρουσες τις ερωτήσεις ή το παιχνίδι, να τις απαντήσει και θα χαρώ πολύ να το κάνει!!!

    6 σχόλια:

    1. χαχα!Συμβαίνουν παντού αυτά δυστυχώς!Όσο για τους Doors είναι ένα από τα κλασικά συγκροτήματα!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. Ωραίες αυτές οι ερωτήσεις. Λοιπόν:
      1. Κινηματογράφος
      2. Συναυλία
      3. Βιβλίο
      4. Προτιμώ να κάτσω σπίτι παρά να ξεφαντώσω
      5. Δύσκολη απάντηση... Μάλλον Μονόπολη (καρφώθηκα, είμαι κεφαλαιοκράτης).
      6. Καφές
      7. Κρασί
      8. Ηρακλής Πουαρό (μ'αρεσε το έγκλημα στο Οριένταλ Εξπρες)
      9. Αυτοκίνητο
      10.Γράμμα
      11.Βροχή

      Περιμένω τα αποτελέσματα των εξετάσεων. Όσο για τους Doors θα συμφωνήσω με τον cinemarion.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΟΠΟΤΕ ΙΔΟΥ:

      1. Κινηματογραφος
      2. Συναυλία
      3. Βιβλίο (εδώ βέβαια τα Σαββατοκύριακα το απογευματάκι βάζει παλιές ταινίες του 50-60 και το βιβλίο το αφήνω για το βραδάκι)
      4. Εννοείται σπίτι...
      5.Τrivial (σχεδόν πάντα κερδίζω...και είναι τόσο ζωντανό παιχνίδι που μπορεί να παίζω ώρες επί ωρων)
      6. Καφές από μέχρι τις φυτείες της Βραζιλίας...
      7.Κρασί και κόκκινο και λευκό αν και το λευκό με κάνει να θέλω να πάω σε παραλία τρέχοντας)
      8.Εδώ είναι δύσκολο...τα έχω δει όλα τους λατρεύω και τους δυο οπότε δε διαλέγω...συνεπώς τα φαιά κύτταρα του Πουαρό(όπως ο ίδιος τα λέει) με την κοφτερή αφέλεια της φοβερής γιαγιας Μις Μαρπλ...
      9. Αυτοκίνητο αλλά σε ένα ιδανικό κόσμο χωρίς φονιάδες οδηγούς θα ήθελα και μία ιταλική βεσπα σαν αυτη στην παλιά ταινία ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗ ΡΩΜΗ.
      10. Γράμμα (Κανείς δε στέλνει πια, αφού σκέφτομαι να αρχίσω να στέλνω στον εαυτό μου)
      11. Πάντα βροχή αλλά εδώ στο Λονδίνο έχω εκτιμήσει πολύ και τον ήλιο...λόγω απουσίας!!!

      Όσο για τους dooors...ασε δε θα πω...γιατί αν αρχίσω δε θα τελειώσω!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Καλησπέρα!
      Είδα παιχνίδι ερωτήσεων και είπα να απαντήσω!

      1. Τα τελευταία χρόνια dvd.
      2. Συναυλία.
      3. Βιβλίο.
      4. Έξω κάθε Σαββατόβραδο για ποτάκι. Είναι βλέπεις το μόνο βράδυ που δεν δουλεύω!
      5. Από τα δύο που προτείνεις ίσως να διάλεγα το Τrivial. Όμως το αγαπημένο μου είναι το σκραμπλ!
      6. Καφέδες. Πολλούς καφέδες. Μόνο καφέδες!
      7. Μπύρα.
      8. Μις Μαρπλ.
      9. Αυτοκίνητο.
      10. e-Mail
      11. Ήλιο, αλλά μόνο ανοιξιάτικος.

      Πρέπει να πω κάτι για τους dooors;
      Ας πω... Όταν ήμουν στην εφηβεία και με πλησίαζε κανένα αγόρι για να μου κάνει φλερτ το πρώτο πράγμα που ρωτούσα, ακόμα και πριν από το όνομά του, ήταν: Σου αρέσουν οι dooors;
      Αν έλεγε όχι, έκανα αυτομάτως μεταβολή και έφευγα, αφήνοντας το αγοράκι με την απορία!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. Χορταστική η ανάρτησή σου, απ' όλα έχει!!!!
      Οσο για τον νόμο του Μέρφυ, όλοι λίγο πολύ τον μάθαμε σε κάποια φάση της ζωής μας!
      Υπομονή και χιούμορ!
      Φιλιά!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. Pansofix, γειά σου. Δεν έχεις δίκιο!!!! Ξέρεις τι ζημιά μπορεί να κάνει ο Μέρφυ, την ώρα που εσύ προσπαθείς να ταιριάξεις το συνολάκι;

      ΑπάντησηΔιαγραφή