Is Everybody In? Is Everybody In? The Ceremony Is About To Begin!!!

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Η ΛΑΜΠΑΔΑ ΜΟΥ!!!

Σήμερα βγήκα στα μαγαζιά σε αναζήτηση λαμπάδας, όπως κάνει εξάλλου κάθε "παιδάκι". Εν τέλει κατέληξα στο Mall στο Μαρούσι και συγκεκριμένα στο Wax & Craft όπου παραδοσιακά τα τελευταία χρόνια είναι το μαγαζί που ψωνίζω λαμπάδες για μένα και τη μικρή που έχω βαφτίσει αλλά και κεριά που τα λατρεύω. Επειδή με περιμένουν 20 αυγά για να βαφτούν και γενικά το καθήκον με καλεί ανεβάζω τη φοβερή μου λαμπάδα και περιμένω εντυπώσεις.



Υ. Γ.1: Είδα και κάτι σήμερα στην αγορά του Χαλανδρίου που μπορώ να πω μου χάλασε τη διάθεση. Δεν έχω τίποτα και με κανένα άνθρωπο αλλά ειλικρινά η εικόνα ανθρώπων να πουλάνε προς 1 ευρώ νεογέννητα κοτοπουλάκια στοιβαγμένα το ένα πάνω στο άλλο σε χάρτινα σακουλάκια φούρνου ήταν αποκαρδιωτική.

Υ. Γ. 2: Έχω να δηλώσω ότι φέτος το βάψιμο αυγών ξεκινάει με απώλειες 5 αυγών πριν καν ακόμα τα βράσω. Οπότε για όσους πρόκειται να βάψουν, τους συμβουλεύω να τα τσεκάρουν μήπως είναι ραγισμένα πριν τα αγοράσουν.

14 σχόλια:

  1. Τι να σου πω τωρα ?
    ειμαι λιγο ψιλοασχετος αλλα με την πρωτη ματια ωραια φαινεται !
    καλο πασχα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η λαμπαδίτσα σου! Και του χρόνου να είσαι καλά! Αυτή η μυρωδιά όταν μπαίνεις στο Wax & Craft δεν είναι μεθυστική???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εμένα μου αρέσει να ψάχνω τη λαμπάδα μου! :)
    Για τα κοτοπουλάκια, τι να πω... Να υποθέσω ότι κάποιοι τα αγόραζαν;;;

    Έχεις απόλυτο δίκιο για τα αυγά, γιατί κάνεις που κάνεις τον κόπο, αν είναι και πάει χαμένος... απογοήτευση. Εν τω μεταξύ εγώ πήρα φυτική βαφή φέτος, για να δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφη λαμπάδα και ό,τι πρέπει για να σου αλλάξει τη διάθεση μετά από τα παρακάτω...τα οποία μου έχουν συμβεί και εμένα, και τα δύο...

    Καλό όμορφο Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ...ΟΜΟΡΦΗ Η ΛΑΜΠΑΔΑ...ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη η λαμπάδα σου Pansofix μου... εγώ ακόμη δεν έφτιαξα της ανιψιάς μου...μάλλον αύριο γιατί τώρα νυστάζω.....!!! Φιλιά και καλό βράδυ!!! θα τα ξαναπούμε ελπίζω γι αυτό δεν σου εύχομαι ακόμα Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ομορφη λαμπάδα για μια τοσο όμορφη γιορτή!
    Νάσαι καλά και του Χρόνου, όσο για τα κοτοπουλάκια και τα κουνελάκια δυστυχώς θα συνεχίσουν να πουλιώνται όσο βρίσκοντυαι άνθρωποι που τ αγοράζουν για "δωρα" στα παιδιά τους...
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και του χρονου!
    Πολύ όμορφη η λαμπάδα σου. Κοριτσίστικη καιπολύ γλυκειά. Καλή επιλογή.

    Καλή Ανάσταση με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. διακριτική κι όμορφη, με υγεία να την ανάψεις
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή Ανάσταση και μια λαμπρή Κυριακή του Πάσχα!

    Η λαμπάδασου όμορφη και φινετσάτη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ομορφη η λαμπαδίτσα σου! Εγώ σκέτο κεράκι εδώ και χρόνια!

    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. PANSOFIX,πολύ ωραία η λαμπαδα σου !
    Σου εύχομαι καλή Ανασταση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή