Is Everybody In? Is Everybody In? The Ceremony Is About To Begin!!!

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

ΛΟΝΔΡΕΖΙΚΕΣ ΓΛΥΚΕΣ ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ!!!

Μεταξύ ισπανικών, ecdl, σχολής και δουλειάς βρήκα σήμερα λίγο χρόνο να κάτσω μπροστά στον υπολογιστή και να γράψω. Και έτσι όπως είχα τόσες σκέψεις στο μυαλό μου, αποφάσισα να ανεβάσω τις φωτογραφίες από το τελευταίο ταξίδι στο Λονδίνο. Μόνο που αυτές οι φωτογραφιές δεν έχουν αξιοθέατα (όπως την προηγούμενη φορά) αλλά λονδρέζικες γλυκιές λιχουδιές που βρήκα στους δρόμους του Λονδίνου περιπλανώμενη για να ανακαλύψω την πόλη. Μπορώ να πω με περισσή περιφάνεια πως δοκίμασα πολλά από τα εικονιζόμενα γλυκά και έχω να δηλώσω ότι ήταν θαυμάσια. Ένα και ένα!!!
































































Υ.Γ. 1: Οι λιχουδιές είναι από τα εξής μέρη: τα Harrods, το Cafe Concerto στη Regent Street και το Topshop στην Oxford Street!!!

Υ.Γ. 2: Τώρα που τις ξαναείδα τις φωτογραφίες με έπιασε μια λιγούρα!!!

24 σχόλια:

  1. Γειά!!! τέλειες οι λιχουδιές απο το Λονδίνο!!!!
    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γιάμι γιάμι! οι φωτογραφίες είναι τόσο ζωντανές που χορταίνει το μάτι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ω!Ω!μοναδικα γλυκα!!!!
    Σε φιλω Α! αν θες ελα λιγο εχω κατι και για σενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αυτά κι είναι αξιοθέατα!!!!!απ'τα καλύτερα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θα λιποθυμήσω!!!ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα να δεις τι με έπιασε που είδα ΑΥΤΕΣ τις φωτό ΑΥΤΗΝ την ώρα .....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω παρά να συμφωνήσω, τέλειες οι φωτογραφίες από ταξίδια και βόλτες που προβάλλουν τέτοια αξιοθέατα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι μας κάνεις καλέ πρωί πρωί?????
    Κι έρχονται κι οι γιορτές......φάλαινες θα γίνουμε πάλι!!!!
    Καλημέρες με πολλά ....σάλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΑ ΠΙΚΡΑ ΑΠΟ ΕΧΘΕΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΦΑΩ ΟΛΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑ
    ΕΥΓΕ ΠΟΛΥΤΑΞΙΔΕΜΕΝΗ ΠΑΝΣΟΦΙΞ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αχ, γιατί να μην είμαι μαζί σου;
    κάθε φορά που ακούω Λονδίνο ξεσηκώνομαι... όχι για τις λιχουδιές τους καλέ, για το κοριτσάκι μου που ζει εκεί!

    ΥΓ Την επόμενη φορά δοκίμασε το Vallerie's, έχει πολύ καλά γλυκά και ωραίο περιβάλλον - μαγαζιά υπάρχουν στο Notting Hill, High Street Kensington και αλλού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν έχω πάει δυστυχώς και δεν έχω δοκιμάσει..Ωραία πάντως φαίνονται οπτικά..δεν θα έλεγα όχι να δοκιμάσω μια μπουκίτσα απο το καθένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μια χαρά είναι και αυτά τα αξιοθέατα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοίτα να δεις... και εγώ που νόμιζα ότι οι Εγγλέζοι είναι το ίδιο ξενέρωτοι και στην κουζίνα... Πάντως τα γλυκά τους φαίνονται ωραία, για τη γεύση τους σε εμπιστεύομαι απόλυτα!

    Γλυκές καληνύχτες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ τι μου κάνεις τώρα και ψάχνω να βρω εισιτήρια για Λονδίνο!! θα με κάνεις να τα κλείσω μια ώρα αρχίτερα.
    Καλή σου νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κατάφερες να τα δοκιμάσεις όλα αυτά?? Μπράβο! Τέλεια φαίνονται:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εμένα να δεις μια λιγούρα που με έπιασε πρωί πρωί.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες!!!
    Τι μας κάνεις τώρα???
    Σλουρπ!!!!
    :-D

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα Pansofixx!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και εκεί που τα κοιτάς και τα λιγουρεύεσε όλα, μα όλα ...σε πιάνει ένα black out και δεν ξέρεις τι να παραγγείλεις!
    Για πες μου πως το ξεπέρασες αυτό το πρόβλημα γλυκειά μου; Ε, πως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.
    ΠΩ ΠΩ!!!!!!!!!!ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑΤΖΗΣ.ΠΑΩ ΝΑ ΦΑΩ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΤΩΡΑ ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πω!! πω!!! και εχω αρχίσει δίαιτααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Do you have any training or experience in publishing because
    I love the way you create :)

    Here is my web blog ... Debenhams voucher code 2013

    ΑπάντησηΔιαγραφή